۱۶ اسفند ۱۳۸۶

عیدانه - کهنه برگی از گذشته ها...








۷۵ نظر:

ناشناس گفت...

نمي دونم چي مي خوام بنويسم فقط يه كلماتي تو كلم تكون مي خوره و اينور اون ور مي ره نمي تونم سرهم بنديشون كنم
بازم برمي گردم ...
.
.
.
شايد اونجا شعرهاي ناسروده اي كه دوست داشته بسرايد رو تموم كنه و دلش ديگه دلتنگ نشه

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز. .بلاگ دلنشین و مرتبی داری. در وبلاگ شما ادم لحظاتی توام با آرامش رو سپری میکنه.
به امید دیدار

ناشناس گفت...

سلام عزيزم


نوشته زيبا و دلنشيني بود


خسته نباشي

ناشناس گفت...

باسپاس از اينكه خبرم كرديد


متن زيبايي داشتيد

موفق باشيد

MOGHAMER گفت...

سكوت تنها سين سفره ي خاكي شده
سال هاست كه ترانه ها تموم شده
ما جريمه شديم
معلممون جريمه مون كرده
بايد ميلياردها بار از رو قلط اول مون بنويسيم
تولد و يك روز زيستن
تو چندمين بهارته؟
نه ببخشين
چندمين باره كه از رو غلط ت نوشتي؟



عااااالي بود

hamishe shad o raha
...
..
.

ناشناس گفت...

سلام .ممنون از اینکه بهم سر میزنی

ناشناس گفت...

سلام
خیلی قشنگ بود احسنت، آفرین مرحبا...

ناشناس گفت...

سلام بسیار زیبا بود

اما چرا آخرین دست نوشته؟

نکنه دیگه آپ نکنی.

ما منتظر آپ های قشنگت هستیم.

ناشناس گفت...

باز هم باران مي بارد



آسمان چه خوب حال مرا درك مي كند



و مي بارد



براي تمام دلتنگي هايم



اما شايد



خود آسمان

دلتنگ باشد



چه كسي براي آسمان مي بارد؟

ناشناس گفت...

امشب دوباره زمزمه ي عشقي




از كوچه هاي خاطره مي آيد



امشب دوباره ياد گريزاني



بر گشته از ديار فراموشي



در كوي ذهن دلشده مي خواند



پژواك راه رفتن او در شب



آهنگ دلنواز جواني را



تكرار مي كند



چشم به سوي خاطره مي چرخد



اندوه



شوق



ترس



تركيب صادقانه ي احساس



در لحظه هاي ملتهب ديدار

در باز مي شود



من در ميان زمزمه ها



خاموش ،



تكرار صحنه هاي زمان را



به تماشا نشسته ام

ناشناس گفت...

حوصله ناپدید شدنت رو ندارم.

ناشناس گفت...

سلام دوستم. چه خوش خط هم هستی(مثل خودم)!!. اینبارمتنت با عکس ست نیست؟
به معلم هم نمره ندادی که؟؟؟دوباره بیا و نمره بده.

ناشناس گفت...

نظر بالایی مال من بود!

ناشناس گفت...

دلتنگیهایت نیز زیباست و برای چنین احساسی بسیار احساس دلتنگی میکنم. اولین کسی هستی که در وبلاگم برایش لینک گذاشتم... باور نداری نگاه کن.

ناشناس گفت...

دلتنگهای این دلتنگ آسمان خووردم میکنه از اینی که هستم هم بدترم میکنه.
باد نگفت عاشق شده؟




سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی

ناشناس گفت...

دلتنگهای این دلتنگ آسمان خووردم میکنه از اینی که هستم هم بدترم میکنه.
باد نگفت عاشق شده؟




سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی

ناشناس گفت...

خیال خام پلنگم به سوی ماه جهیدن بود
و او را ز بلندایش به سوی خاک کشیدن بود
پلنگ من (دل مغرورم) پرید و پنجه به خالی زد
که ماه من ورای دست رسیدن بود

ناشناس گفت...

چقدر خوبه که مثل باد اسیر سادگی هامون باسیم تا دلمون بهاری باشه.حتی اگه واقعیت چیز دیگه ای باشه

ناشناس گفت...

هنوزم كه هنوزه
سكوت ، سين هفتم سفره هفت سين هر سالشه...

زيبا بود.
خيلي وقتا مي شه كه هيچ زباني گوياي بيان و توصيف زيبايي ها نيست.
زيبايي اين نوشته ي شما هم ، از همون دسته است.
ممنون از اينكه خبرم مي كنيد.
منتظر مي مونم.

ناشناس گفت...

چه آرامشی داره نوشته هات...
خیلی نوشته ها تو دوست دارم دوست من ... :)

ناشناس گفت...

سلام
خوبی؟
من نمی تونم واسه یه همچین متنایی نظر بدم....!!!
ولی باور کن همشو خوندم....
جالب بود.....
ولی خوب دروغ چرا؟؟؟....هیچ نفهمیدیییییییم!!!!

ناشناس گفت...

سلام
اول از هر چیز می خوام بگم آهنگ وبتون محشره
اصلا خود آرامشه فضایه وبتون خیلی آرومه خیلی
آدم راحته یه جوریه!!!
راستی سال 84 که خیلی خوش خط بودید!
و چقدر هم متنتون آرامش بخش بود
من هم در همان عید هایه کودکی با کسی که نمی دانم کجاست عشق مشق می کردیم. . .
و خب این روزگاره که آدما رو تغییر می ده!!! و فاصله هست که حریف خاطره می شه. . .!
بگذریم وقتی این نیز بگذرد!
راستی اگه از عکساتون هم تعریف نکنم نمی شه:دی
در پناه حق

ناشناس گفت...

سلام عزیزم از اینکه به کلبم اومدی ممنون ... کاش اندکی بیشتر میماندی
دوست داشتم تو را پشت تریبون آزاد کلبم ببینم .......
شاید حرفهای تو از دیگران قشنگ تر باشد .......
راستی وب زیبایی دارین و از یه سادگی و صمیمیت خاصی بر خورداره .....
خوشحال میشم بازم بیاین پیشم ....
راستی اومدی حتما پشت تریبون حرف بزن .......
منتظر ممیمونم .....
بای

ناشناس گفت...

هیچم
در هیچ پنهان و با هیچ زنده
رنگین کمانی کاغذی
در امتداد دیوار کاهگلی
فرو می ریزم با تلنگری
با یک آه نفسگیر
در این هُرم داغ دلتنگی
آخرین روز های فصل پاییزی
به شماره میرود
تا زمستانی ماندنی
پس از آن یلدای بی سحر
روز های رفته ی بی ثمر
فرشته ی مرگ را بوسیده ام
بارها،
چه فایده!!!
صد افسوس که می مانم
باز در انتهای پاییزی دوباره
و یلدایی را تا سحر بیدار
بودن دوباره ای را جشن
می گیرم
میان رنگین کمانی خیالی
در سرابی که به ظاهر عشق
می خوانمش!!!!

تقدیم به تو و کلبه قشنگت .......
بای گلم

ناشناس گفت...

خیلی قشنگ بود، مرسی :)

ناشناس گفت...

و اینک بهار رسیده است
و زمین نفس می کشد
و آفتاب کنار مهتاب می نشیند
وجهان در گذر است
...........
راستی خط زیبایی هم دارید

ناشناس گفت...

مرسی عزیز

ناشناس گفت...

سلام دوست من
« بوی عیدی »

بوی عیدی،بوی تو،بوی کاغذ رنگی، بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو، بوی یاس جانمازِ تِرمه ی مادربزرگ،با اینازمستونُ سر می کنم،با ایناخستگیمُ دَرمی کنم

شادی شکستن قلک پول،وحشت کم شدن سکه ی عیدی ازشِمردن زیاد،بوی اسکناس تانخورده ی لای کتاب،با اینازمستونُ سر می کنم،با ایناخستگیمُ دَر می کنم

فکر قاشق زدن یه دختر چادر سیاه، شوق یک خیز بلند از روی بوته های نور، برق کفش جفت شده تو گنجه ها، با اینا زمستونُ سر می کنم،با اینا خستگیمُ دَر می کنم

خِشت یک ستاره ساختن بادُلَک،ترس ناتموم گذاشتن جریمه های عیدمدرسه،بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب،بااینازمستونُ سرمی کنم،باایناخستگیمُ دَرمی کنم

بوی باغچه ،بوی حوض ،عطر خوب نذری،شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن،توی جوی لاجوردی هوس یه آبتنی،با اینا زندگیمُ سر میکنم، با اینا خستگیمُ در می کنم، با اینا زمستونُ سر می کنم، با اینا خستگیمُ در می کنم
«فرهاد»

ناشناس گفت...

تبريك
انتخاب خيلي زيبايي بود.

ناشناس گفت...

سلام.
خوب اینم یه حرفبه دوست من. ممنونم. تا بعد.

ناشناس گفت...

21mehr.com شهلا

هم میهن نیکم درود بر تو
سپاس که به کومه ام آمدی

متن زیبا و لطیفی بود.

تا درودی دگر بدرود.

ناشناس گفت...

سلام
بیچاره من... بچاره حوا
به روزم مثلا

ناشناس گفت...

سلام
ممنون که سر زدین
منو از کجا ÷یدا کردین؟
آدم یا وبلاگ قحطی بود
ممنون که با یه وبلاگ هنری آشنام کردین
التماس دعا
یا علی

ناشناس گفت...

سلام
ممنون که سر زدین
منو از کجا ÷یدا کردین؟
آدم یا وبلاگ قحطی بود
ممنون که با یه وبلاگ هنری آشنام کردین
التماس دعا
یا علی

ناشناس گفت...

ممنون از حضورتون
متن هم بی نهایت زیبا بود و با احساس

ناشناس گفت...

شايد او اينجا باشد ...
همين كه چشمانم به آسمان ابري افتاد طوفان درونم را از دل به چشم و از چشم به او سپردم .زيرا كه چشمه ي ديدگانم خشك بود دلخوش بودم كه با بارش او من نيز آرام و سبك مي شوم .
و ناگاه او غريد و من خاموش شدم . او باريد و من محو تماشايش .
چه لذتي داشت لمس غصه هايت و من قطره هاي باران را لمس كردم .
و من با نگاهم اورا نوازش كردم .
و من رفتم تا مرا در آغوش گيرد .
و غصه هايم را با آب چشمانش بشويد .
شايد كمي آرام شوم .
شايد ...
و من باريدم .

ناشناس گفت...

سلام دست نوشته وخط آن وفضای نوشتار بسیار زیباست به امید موفقیت بیشتر
پاپیروس با چند شعر به روز است
درود

Softminer گفت...

چقدر اینجا محیطش معنویه

ناشناس گفت...

سلام دلتنگ دلتنگی های آسمان

ممنون از جوابی که دادی خیلی قشنگ خودتو معرفی کردی

البته یه جوری هم جواب ندادی ها دوست عزیز
شاید نمیخوای هویتتو فاش کنی


حق هم داری منو که خوب نمیشناسی

در هر صورت از اینکه دوستی مثل تو دارم خوشحالم

خیلی قشنگ مینویسی و مطالب وبت زیباست.

آرزوی موفقیت دارم واسه نو واسه همیشه

............

راستی یه آپ دیگه ( طنزه)

ناشناس گفت...

سلام
بزرگوار دیگر یادی از ما نمی کنید؟!
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***

((شهادت امام هشتم،علی بن موسی الرضا،ضامن آهو ،تسلیت باد.))

ناشناس گفت...

نمی دانم چرا گفتید آخرین دست نوشته...
ولی هر آنچه بود زیبا بود...
نمی دانم چرا...
اما امسال طعم بهار نمی دهد لحظه هایم...
امسال رنگ بهار ندارد واژه هایم...
امسال عطر بهار نیست در سرایم...
چقدر امسال خسته ام...
ممنونم از حضور بهاریتون که خانه زمستانی ام را عطر خوش بهاری بخشید...
حتی برای گاهی...
نگاهی...
لحظه ای...
سپاس...

ناشناس گفت...

سلام دوست گلم
خیلی خیلی قشنگ و لطیف بود .
به خصوص پاراگراف دوم ...خیلی دوست داشتنی بود.
واقعا دلنشین بود .
راستی خوش خط هم هستیااا
پیروز و شاااااد باش

ناشناس گفت...

سلام.
ببخشیدزودتر از این نتونستم بیام نظر بدم. ممنون که بهم خبر دادید.نوشته ی زیباییه بخصوص این جمله:
هنوزم که هنوزه سکوت سین هفتم سفره ی هفت سین هر سالشه.
راستی اسم دلتنگ دلتنگی های آسمان از این گرفته شده؟
http://www.parnian86.blogfa.com

ناشناس گفت...

سلام
به روزم

ناشناس گفت...

سلام. ممنونم كه آمديد . از نوشته ات خوشم اومد . بيشتر از همه از نوشته سنگ گاغذ قيچي خوشم اومد .

يك سئوال برام پيش اومده : شما ساكن كجا هستيد ؟

ناشناس گفت...

من قبلا اشتباهی به عنوان ناشناس واسه این پستت نطر دادم.گفتم بگم که یه وقت تصور نکنی وبلاگتو نمی خونم...

ناشناس گفت...

سلام. اهنگ زیبایی رو رای وبلاگت انتخاب کردی خیلی زیباست

ناشناس گفت...

سلام. اهنگ زیبایی رو رای وبلاگت انتخاب کردی خیلی زیباست

ناشناس گفت...

سلام. اهنگ زیبایی رو رای وبلاگت انتخاب کردی خیلی زیباست

ناشناس گفت...

نوشته هات خیلی زیباست...
همین...
یاحق...

ناشناس گفت...

دروود
اینم هفت سین ما:
سلول
سنگسار
سیاه پوشی
سینه زنی
سلطه
سانسور
سکوت...
سکوت هم سین هفتم سفره ما
...
بسیار زیبا بود
پیروز باشی
بدروود

ناشناس گفت...

جس قشنگی پشت هر واژه این متن هست .

نوستالژی کودکی و معصومیت از دست رفته و آرزوهای بزرگی که باد با خود برد و دلتنگیهایی که دست زندگی در دلهامان جا گذاشت تا همیشه سکوت سین هفتم سفرهء هفت سین ما باشد .

زیبا ... روان و آرام .


از اینکه لینکم کردی ممنونم و بابت تاخیرم شرمنده ام.
منتظر گرمای حضورت در شب آفتاب هستم

ناشناس گفت...

چقدر راه مانده
بین من و خانه تکانی
بین من و گل های قالی
بین من و سبزه های بشقاب عید
بین من و روشنایی چراغ صبح ...
زیبا بود ...
شاد باشی

ناشناس گفت...

بسيار زيبا بود و تمام احساس بهاري و عيدونمو به بازي گرفت . خيلي خيلي خوشم اومد //// نمي دونم شعر خودتونه يا نه ولي اجازه ميخواستم براي يادداشتش ......
---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|------- آپم -زود بیا---|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|

ناشناس گفت...

سلام....

ناشناس گفت...

سین هفتمت عجب دلنشین بود ... این روزها دایم به فکر هفت سینم ... سفره ای ندارم اما...

ناشناس گفت...

بله دوست عزیز همه جا باران، شعر های ناسرودیمان را با آدم های دیگر شاید زمزمه میکند...
سین زیبایتان را بسیار دوست دارم ... همه چیز را در آن می توان یافت .. من خودم را و باز خودم را در آن پیدا می کنم.
موفق باشید.

ناشناس گفت...

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@


سلام عزیز آ÷م و منتظرت

ناشناس گفت...

با دو غلط املایی هیجده
(جوونه درسته و ناسروده ش )!

ناشناس گفت...

بهار اومد
نمیدونم چرا الان انتظار بهار رو نمیکشیدم ولی یه روز که داشتم از پنجره بیرون رو نگاه میکردم دیدم بهار اومده و نهالی که من کاشته بودم رو نوازش کرده ! نهال من درخت شده بالغ شده چون امسال شکوفه زده

ناشناس گفت...

ناشناس منم هر کاری کردم اسمم رو قبول نکرد

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز.
از آپ جدیدم دیدن کنید.
به امید دیدار.[گل]

ناشناس گفت...

سلام. اگه وقت کردی یه سری بزن آپیدم[چشمک]

ناشناس گفت...

سلام خیلی قشنگ بود
منم آپم بدو

هيچ زمان دل به كسي نبند ...... چون اين دنيا اين قدر كوچك است كه دو تا دل كنار هم جا نميشه ..... ولي اگر دل بستي ... هيچ وقت ازش جدا نشو چون اين دنيا اين قدر بزرگه ... كه ديگه پيداش نميكني

ناشناس گفت...

سلام خیلی قشنگ بود
منم آپم بدو

هيچ زمان دل به كسي نبند ...... چون اين دنيا اين قدر كوچك است كه دو تا دل كنار هم جا نميشه ..... ولي اگر دل بستي ... هيچ وقت ازش جدا نشو چون اين دنيا اين قدر بزرگه ... كه ديگه پيداش نميكني

ناشناس گفت...

سلام خیلی قشنگ بود
منم آپم بدو

هيچ زمان دل به كسي نبند ...... چون اين دنيا اين قدر كوچك است كه دو تا دل كنار هم جا نميشه ..... ولي اگر دل بستي ... هيچ وقت ازش جدا نشو چون اين دنيا اين قدر بزرگه ... كه ديگه پيداش نميكني

ناشناس گفت...

b.h.b


سلام دوست عزیز
مطلبت خوب بود منم آبم بیا پیشم.

ناشناس گفت...

سلام عزیز

من آپم بیا پیش من

نگی نگفتم ها!!!

منتظرت هستم

ناشناس گفت...

سلام
ممنون که به دیدی سر زدی خوشحال شدم وبت رو دیدم خیلی جالب بو موفق باشی اگه دوست داشته باهم لینک داشته باشیم موافقم اوکی بده
http:// didinedidi.blogfa.com

ناشناس گفت...

فوق العاده بود . لذت بردم .
***************
000000___00000
_00000000?0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
_________?________0
_000000___00000___*
00000000?0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
_________*________*
_________*_______*
__________*______*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
______________**
_______________?
بهاره بهاره دلم هواتو داره ......
آپم و چشم براه مهربوني ها *

ناشناس گفت...

سلام دوست گرامی.
پستت خیلی زیبا بود.
ممنون که بهم سر زدی.
بهار بسیار دل انگیزی را برایت آروز می کنم.
پاینده باشی.
بدرود.

ناشناس گفت...

بي تو خسته
بي تو دلشكسته ام
كاش مي رسيدي اي هميشه سبز
ازحوالي بهار
از تلاقي آسمان و آب
دست خسته مرا
مي گرفتي و
مي كشانديم
به سمت آبي بنفشه ها
به سمت عشق
به سمت روزهاي كودكي
به سمت بوسه هاي هفت سالگي
به سمت نقل و پولكي
به سمت ...!!!!
************
سلام عزیز

آپ هستم و منتظر حضور پر مهرت

در ضمن تا یادم نرفته: سال نوی شما مبارک

************

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز. ممنونم بابت تشریف فرماییتون. راستی چرا شما مطلب جدیدی در وبلاگتون نمی نویسید.
من با غزلی از خودم آپ هستم.
باز هم به امید دیدار

ناشناس گفت...

زمین پرده های خواب را می دراند
آفتاب گیسوان پریشان طلائی اش را به استقبال می فرستد
نهال ما
مهیای جوانه زدن
و
به بار نشستن
بهار خواهد آمد
زایشی در راه است

ناشناس گفت...

بهارا زنده مانی ، زندگی بخش



به فروردین ما فرخندگی بخش



هنوز اینجا، جوانی دلنشین است



هنوز اینجا نفس ها آتشین است



دگر بارت چو بینم شاد بینم، سرت سبز و دلت آباد بینم



به نوروز دگر هنگام دیدار به آیینی دگر آیی پدیدار