۲۳ بهمن ۱۳۸۶

سنگ, کاغذ, قيچی






سنگ, کاغذ, قيچی

نيمروز گرم تابستان ,
کوچه بن بست خانه قديمی پدری ,
نگاه خيره و مبهوت مردی تنها , با مشتی گره کرده.
سايه موهوم خاطرت
روی ديوارهای قرمزرنگ آجری:



سنگ, کاغذ, قيچی

دو انگشت باريك و کشيده دخترکی هفت-هشت ساله با موهای طلایی
که می برند
کاغذهای نا نوشته تو را.

تو:
کودک وش ,
با پاهای لاغرو آفتاب سوخته و چشمانی
درشت
که
- مشتاقانه - مي نگرند:
خنده معصومانه او را.


سنگ, کاغذ, قيچی

دو انگشت ظریف دخترکی ساده دل ,
سرمست از بازيچه
ای کودکانه
در برابر مشتی
که -هيچ- در ميان نداشت
و ای كاش -هيچ گاه- فرو نمی آمد.

خنده
ای که باز می ماند و بغضی که درهم فرو می ریزد
بسان همان انگشتان زيبا
ی کودکانه.


سنگ, کاغذ, قيچی

نگاه خيره و مبهوت مردی تنها , با مشتی گره کرده.
يک تار موی طلایی ,
پيچيده به دور کهنه کاغذ پاره ای نانوشته ,
در ميان مشتی:
مشتی که ای كاش -هيچ گاه- فرو نمی آمد.



۴۵ نظر:

دلتنگ دلتنگی های آسمان گفت...

دخترک شك نميکند! بر همان قيچی ميماند
پسرک سنگ مياورد
و -شايد نا خواسته- دلي را میشکند

در پایان
همان "يک تار موی طلایی ,
پيچيده به دور کهنه کاغذ پاره ای نانوشته "
نصیب مشتیست که هيچ در ميان نداشت!

ناشناس گفت...

سلام
خیلی قشنگ نوشتین.[«خیلی» رو با تکیه و استرس بخوانید پلیز! ]. اون تصویر مناسب و زیبات هم مثل کارای قبلیت محشره.کمتر وبلاگی مثل وب شما رو دیدم . به همین خاطر ضمن تشکر از چپانیدن و لینک نمودن کلبه حقیر در لینکدونی خود،بنده نیز شما را به خاطر قلم قشنگتون لینکوندیم. برقرار باشی . هرموقع آپ شدی حتما خبر بده. مرسی

ناشناس گفت...

چقدر زیبا بود ... چقدر دلنشین ... با پایانی ویران کننده ...

ناشناس گفت...

سلام
عالی بود همون یک تار مو و کاغذ پاره نانوشته یک دنیا ارزش داره

ناشناس گفت...

زيبا بود خسته نباشي.

ناشناس گفت...

سلام دوست گلم
خیلیییییییی وبلاگ خوبی داری
شعر خیلییییییییییییییی قشنگی هم بود
بخصوص آخرش بدجوری آدم رو تکون می ده
موفق و موید ، پیروز و سربلند ، در پناه خداوند باش .

ناشناس گفت...

بسیار زیبا ساده و در عین حال سنگین و پر محتوا بود بیشتر به من سر بزنین من از این شعر ها دوست دارم

توحيد گفت...

سنگ ، سنگ ، سنگ

كاغذ ، كاغذ ،

يه قيچي!

كافيه!

خوشحالم از آشناييت....

ناشناس گفت...

دروود
دوست خوب، من هم شما را
لینک کردم
عکسهایی هم که برای موضوعاتت
انتخاب کردی 20
و همچنین رنگ بندی وبلاگ 20
....
ای كاش -هيچ گاه- فرو نمی آمد.
بسیار زیبا
پیروز باشی
بدروود

ناشناس گفت...

خيلي خيلي قشنگ بود
بارها و بارها بايد خوندش

ناشناس گفت...

سلام

تو یکی از ÷یتهای من زدی که شاکی هستی!
نفهمیدم از کی یا از چی؟

امیدوارم از من نباشه.

شعرات قشنگه.

لینکت کردم

ناشناس گفت...

> ¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)(* . * .. ** .. * . * . * .
> .`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . * . * . . * . * ...*.
> *0..0*0..0*0..0* ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0..0*0..0*0..ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0..*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0..0*0..0*0..0 ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0..0*0..0*0.. ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0..0*0..0*0. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0..0*0..0* ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0..0*0.. ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0..0* ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0*0.. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0..0* ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0.. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> *0. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
> ILOve¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)*
> you. •*¨) ¸ .•*¨)
> ¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)
> (* . * .. ** .. * . * )
> `•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) >>-----? Happy Valentine's Day ***

ناشناس گفت...

خیلی قشنگ بود
مرسی که سر زدی بازم بیا

ناشناس گفت...

مشتی که ای کاش هیچ گاه فرود نمی امد
سلام دوست نازنینم
تبریک میگم به خاطر قلم زیبایتان چقدر به دلم نشست انتخاب عکسها بسیار عالی بود (عکسهای سیاه سفید را دوست دارم )از اشنایی باشما خوشحالم
ممنون از حضورپر مهرت
با بهترین ارزوها

ناشناس گفت...

مشتی که باید، فرود

ای کاش که چی بشه. باید

ناشناس گفت...

می خواهم از تو
بی بهانه
گذر کنم
پیله ات
از دیوارهای آهنی
سخت تراست
دیگر سرانگشتان نحیفم را
یارای ریسیدن
ابریشم های آهنی نیست
از کاویدن وجودت
برای ذره ای محبت خسته ام
دراین معدن غرور
ذره محبتی نیست
نگاهت عشق را ِز یادم می برد
آه که در چشمانت
کمی مهربانی نیست
جنس قلبت
سنگ خارا
خشم تو
چون خشم دریا
وای ازاین خشم
به دریا
هیچ ماهی نیست
این همه بهانه را
در گوشت نخواهم خواند
می دانم برای شنید نش
شنوا گوشی نیست
می خواهم از تو
بی بهانه
گذرکنم...
++++++++++++++++++++++++++
سلام گلم
آپم
نمیخوای بیای؟

دلتنگ دلتنگی های آسمان گفت...

آدرس وب سایتتون رو ندادین:
"محکوم به حبس ابد "

ناشناس گفت...

سلام به شما.
ممنون که به وبم سر زدی. خوشحال شدم.
و خوشحال که با وب زیبا و واقعا با احساس شما آشنا شدم.
بی خبرم نذار ای دوست. سعی می کنم باز هم سر بزنم.
اگر بخوای تبادل لینک می کنیم که همیشه پیشت بیام
تندرست و پایدار باشی

تا بعد
یا حق

ناشناس گفت...

سلام...یه چیزی خواستم بگم یادم رفت..آها یادم اومد..خواستم بگم آپم. اگه بیای خوشحال میشم.

ناشناس گفت...

از حضور و خبر رساني شما بسيار سپاس گزار هستم.
سعي مي نمايم پست اول وب سايت شما را بخوانم.
خودكار كم رنگ خواستار موفقيت شما است.
خودكار كم رنگ

ناشناس گفت...

از حضور و خبر رساني شما بسيار سپاس گزار هستم.
سعي مي نمايم پست اول وب سايت شما را بخوانم.
خودكار كم رنگ خواستار موفقيت شما است.
خودكار كم رنگ

N گفت...

منتظریم آپ کنی.. کجایی پس؟

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز...ممنون كه اومدي...//...و اي كاش هيچگاه فرو نمي آمد...و خنده ها و بازيهاي كودكانه باقي مي ماند...

ناشناس گفت...

سلام

ولنتاين (25 بهمن ماه )

يا سپندرمذگان (29 بهمن ماه ) ؟؟؟

................ ؟؟؟

ولنتاين روز عشاق غربي

و سپندرمذگان روز عشاق ايراني .............

( ايران باستان.......... حتي قديمي تر و تاريخي تر از ولنتاين )

کداميک را انتخاب مي کنيد ؟؟؟

......... ؟؟؟

25 بهمن

يا 29 بهمن

روز عشاق را جشن مي گيريد ؟؟؟

سپندرمذگان روز عشاق ايراني بر شما مبارک

در پناه حق

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز ممنون كه به ما سر زدي وبلاگ زيبايي داري و مطالبي خواندني، در ضمن لينكت كردم اگه خواستي ما رو لينك بكن.
موفق باشي

ناشناس گفت...

.
.
.
دلم هوری ریخت ...ای کاش ...
.
.
.

ناشناس گفت...

چه مغرورانه اشک ریختیم ، چه مغرورانه التماس کردیم ، چه مغرورانه از هم گریختیم ، غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند ، هدیه شیطان را به هم تقدیم کردیم و هدیه خداوند را از هم پنهان کردیم.

متن فوق العاده زیبایی بود
با اجازه تون من لینکتون کردم
موفق و پایدار باشی

ناشناس گفت...

سلام
مرسی از حضور و دعوت شما
من چند روز پیش امدم اما کامنتینگ شما باز نشد....و این شد که دوباره اومدم
هر دو کارتون زیبا بود اما از شعر پست قبل لذت بیشتری بردم
دفعه قبل که امدم موسیقی بسیار زیبایی رو ی وبلاگ بود اما الان نیست....خیلی خیلی ارامش بخشه
میشه محبت کنید بگید این اهنگ رو از چه ادرسی لینک کردید

موفق باشید
.....تا بعد

ناشناس گفت...

بي نظير بود دوست من اگرچه تلخ بود ولي شيرين گفتي . خيلي لذت بردم . قلمت جاري ....
روز سپندارمزگان را تبریک میگم .
آبي آرام بلند باز هم از عشق ميگويد ......
به مناسبت روز ولنتاين و سپندارمزگان آپ شد . چشم براه نظرات شما خوبان
________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_ روز_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__سپندارمزگان_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___ مبارك___________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

ناشناس گفت...

دوست مهربان
سلام و درود فراوان
از اینکه به موسیقی ما گوش دل سپردید ممنونم.

با مهر و ادب

"یک سبد آواز نو"

ناشناس گفت...

چند روز ا‌ست، بغض گريه‌هاي خسته‌ام را بر دوش گرفته‌ام
و هيچ دلتنگي را.

چند ماه است، گلويم پر از آواز است
و هيچ شنونده‌ي را.

چند سال است، ديوانم پر از شعر است
و هيچ خواننده‌ي را،

نمي‌يابم
تا اشک و آواز و شعرم را برايش بگذارم.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

سلام عزیزم

با متن ++::فراق::++ آپ کردم

منتظرتم

ناشناس گفت...

قطعه لطیفی بود ولی شعر ...؟ به هر حال خسته نباشیwww.majara.persianblog.ir

ناشناس گفت...

سلام
پستی برای آخرین بار
دیداری برای آخرین بار

منتظر شما هستم

در پناه حق

ناشناس گفت...

فوق العاده بود.
من که خیلی لذت بردم.

ناشناس گفت...

شما کجایی هستید ؟

ناشناس گفت...

در هياهوی زمان
در دل ساکت شب
بی رمق، خسته و سرد
من به دنبال خودم می گردم!
کی شدم گمشده در وادی غم؟
من که بودم...
کيستم...
چه کسی خواهم شد؟
قاصدی بی مقصد

آه...
ای رفته ز ياد
مشتی از خاک زمين
من گمشده ام
چه کسی خواهد يافت؟
من سرگردان را...
من پاييزی را...

گم شدم در تنهايی
وسعتی تو خالی
باد برده است مرا
يا که يک خواب عميق؟
من چه اندازه زياد
پوچ و خالی شده ام!
عشق از ياد دلم رفته چه زود

هيس... ساکت... انگار...
که صدايی خبر از آمدنم می دهد
اين صدای قدم خسته توست؟
يا نوای قدم رسته من؟
آنچه از من شده دور
به تنم می آيد
من به من می رسم انگار دگر
شايد اين بار شکوفا شوم

هيس... ساکت... انگار...!

+++++++++++++++++++++++++++++

سلام عزیزم

ممنون بابت حضورت

ناشناس گفت...

من زیاد به شما سر می زنم ، فقط در مورد چیزهایی که واقعا خوب هستند حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.
ممنون که سر زدین .
همهیشه موسیقی سایت شما مرا می برد... نمی دانم به کجا و تا کجا . برای همین زیاد گوشش می دهم.

ناشناس گفت...

با سلام ممنون از اينكه اومديد و به من سر زديد
شعر بسيار زيبايي نوشته بوديد
موفق باشيد

توحيد گفت...

درست گفتي! انسانها عاشق مي شوند! عاشق آرزوهايشان!!

لينك كنم شما رو؟

ناشناس گفت...

سلام
ممنون از دعوتت الان وقت ندارم save کردم می خونم
خوش باشی

ناشناس گفت...

::خداحافظ::[گل]

ناشناس گفت...

::خداحافظ::[گل]

ناشناس گفت...

سلام من مهران هستم.
نظری که به من دادید احساسی بود ولی
یه عمقی داشت که باید درک می شد
از وب شما خوشم اومده.اگه دوست داشته باشید با هم تبادل لینک کنیم.
پس به من خبر بدید.یا علی

ناشناس گفت...

salam az inke sar zadid mamnoonam rasty veblageton ham ghashang bod lezat bordam bazam sar mizanam

ناشناس گفت...

salam az inke sar zadid mamnoonam rasty veblageton ham ghashang bod lezat bordam bazam sar mizanam