۲۳ دی ۱۳۸۷

باد و بادبادک






باد
موهايش را به بازی می گيرد
و من
چشم بر هم می نهم
وهمبازی باد می شوم:

گلوله ای نخ در مشت
می دوم
پای برهنه
در پی بادبادکی
که چرخ می خورد
در بلند آبی آسمان.

دل می سپارم
به رقص موزون بادبادک ها
و اوج می گیرم
همراهشان
تا بيکران لاجوردی آسمان.

در پس کوچه ای
نگاهش
راه نگاهم می بندد.

می نگرد,
سادگيم را,
پاهای برهنه ام را
و چشمانم را
که چه آسان
هم رقص پرواز بادبادک ها می شود.

باد می آ
ید
و در ميان پيچ و تاب موهايش
ره گم می ک
ند.
ره گم کرده سرانگشتان نوازشگر باد
بادبادک
م را
از بندش
می رهانند...

لبخندی
بر گوشه لبانش می شکفد
و شکوفه ای
در دلم جوانه می
زند.


۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

مطالبته وبلاگتون خیلی قشنگه،کاش زود به زود تر آپدیت می کردین

ناشناس گفت...

هرچند دیر به دیر می نویسی اما همیشه مطالبت جذاب و آرامش بخش است!

ناشناس گفت...

سلام دوست کم نویس و نایاب .
همیشه میام و تولدت مبارک رو می خونم .
اما این بار همان قصه تکراری بادبادک و محو تماشای دختری شدن و بادبادکی که رها شد .
موفق باشید . . .

ناشناس گفت...

و من باز پر میشوم از حسن زمین

ناشناس گفت...

خوش به حالتون که مثل بادبادک سبک و آزادید

ناشناس گفت...

دوباره برگشتی با هدیه ای در دست. مبارکی تو، ای دوست، آنگاه که بر درگاه دلهای دوستانت نرم نرمک گذر میکنی. دیدن قامت افتاده ات از پشت پنجره خود عادتی شده است. همیشه باش تا مبادا که ترک عادت رنجورمان سازد.

ناشناس گفت...

زیباو دل نشین مثل همیشه

منم آپم خوشحال می شم افتخاربدین یه سریم به ما بزنین

ناشناس گفت...

دروود
ببخشید دیر اومدم
زیبا بود.
بعد از مدتها آپ کردم.
خوشحال میشم بیای.
پیروز باشی.
بدروود

ناشناس گفت...

وااااای خدا جونم اینجا چقد قشنگههههههههههههههههه[تعجب]

سلام[قلب]
حالتون خوبه؟
بخاطر همچین وبلاگ قشنگی بهتون تبریک میگم[بوسه]
من هم یه وبلاگ سیاسی و فرهنگی درست کردم که ممنون میشم بهم سر بزنید!!البته کار اولم نیستش، قبلآ هم یه وبلاگ هنزی داشتم ولی اینو تازه شروع کردم!
لطفآ بهم سر بزنید و نظر شخصیتون رو عنوان کنید!!

ضمنآ توی وبلاگ من آزادی بیان هست،
لطفآ بدون هیچ ترس و واهمه ای نظر موافق و مخالف خودتون رو اعلام کنید!!!!!

راستی اگه مایل به تبادل لینک هستی منو به اسم "خانه ام کجاست؟" لینک کنید و به من اطلاع بدین تا من هم شما رو لینک کنم![بوسه]

منتظر حضورتون هستم!!
...

ناشناس گفت...

سلام
سايت تخصصي بانوان ، جهت گسترش پراکندگي آدرس وب سايت خود در نظر دارد با وب سايتها يا وب لاگهاي ديگر به تبادل لينک بپردازد.
از اين رو در صورت تمايل بعد از لينک کردن سايت با نام سايت تخصصي بانوان و آدرس http://IrLady.com ، از طريق فرم تماس با ما در سايت، با ما تماس بگيريد.

ناشناس گفت...

سلام
خوبي؟
مرسي كه به من سر زدي
خدا پدر و مادر گوگل رو بيامرزه كه چي؟؟؟

ناشناس گفت...

سلام
من نميدونستم اين شعر مال كيه
يكي از دوستام توي مسنجر برام فرستاد منم آپش كردم
هنوزم ميشه جبران كرد اما اسمي از شما نميبينم
اسمتون رو بفرماييد حتما اداي دين خواهد شد قربان
روز خوش

ناشناس گفت...

سلام

بسیار زیبا بود .

شاد باشید .

ناشناس گفت...

سلام دوست گرامی


از آشنایی با شما خوشحالم امیدوارم همیشه شاد وموفق باشید


این پست ***دعا کننده دست خالی برنمی گردد ****

ناشناس گفت...

کاش بیشتر می نوشتی . . .

ناشناس گفت...

rastesh man in sher ro kheili dust dashtam,albate man az ye jaye Dge be naql az male shoma khundamesh va uno copy kardam,va 100 albate ke dar qesm@e tags qeid kardam ke az kojast.fekr nemikardam ke in ja ham bayad ejaze begiram.so sorry.age narah@ shoDn mitunam pakesh konam.bazam sorry!rasT,chi shod ke tu page man peidash karDn?

ناشناس گفت...

Ghashange.......
.......
....
..
.
.
.
:)

آسمان گفت...

خيلي زيبا مينويسي
به كلبه ي اسمونيه منم سر بزني خوشحالم ميكني

آسمان گفت...

خيلي زيبا مينويسي
به كلبه ي اسمونيه منم سر بزني خوشحالم ميكني

ناشناس گفت...

دلتنگت شدم عزیز! تو بر غربت من در وطن دلتنگی مکن!!