۲۹ اسفند ۱۳۸۶

کافری بر دروازه های بهشت






ای مسير رستگاری من
لحظه های با تو بودن...

عاقبت روزی
خسته از زوال لحظه ها
اين بهشت رنگارنگ پرآوازه را خواهم فروخت
به عمری با تو زيستن.

دلتنگم از سالها پیشانی ساییدن
بر دری
که کلید قفلش را
در دل نهان دارم.

کجاست آن بهشتی
که تمام ملایکش سجده آورند ,
آنگاه که خدايی
- که نميدانم چه می نامندش -
از من و تو " ما " می آفریند.

دالانی سبز
کوله باری بر دوش
کافری بر دروازه هاي بهشت
و بانگ رستگاری که در هر سو خواهد پيچید:
آنگاه که در ابتدای اين مسیر سبز
قدم در راه بگزاريم.

۳۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
فکر کنم قبلا هم گفنم که هر وقت میام اینجا به خلاطر آهنگ و به خاطر نوشته ها و به خاطر عکسا و کلا همه چیز این وب یک آرامشی بهم دست می ده. . .
خداوند همیشه این آرامش رو در شما حفظ کنه انشالله. . .
این نوشته کم نظیر بود. . . واقعا. . .
کاش بیشتر می نوشتین اینجا. . .
در پناه حق

ناشناس گفت...

سلام ، منیژه هستم ، هر چی سعی کردم نشد تو قسمت نام اسمم رو بنویسم مجبور شدم اینجا بنویسم.
چقدر زیبا و دلنشین می نویسی ، ممنون که به من سر زدی و عاملی شدی برای همیشه خوندن نوشته هات .

ناشناس گفت...

سلام. آهنگ و عکس و نوشته هات سمفونی قشنگی رو ساختن !
دوست دارم نوشته هات رو.
شاد باشی،
عیدت هم مبارک دوست نادیده و ناشناخته ی من ! :)

ناشناس گفت...

سلام عزیزم

مثل همیشه گل کاشتی

بسیار زیبا بود

خدایی که از من و تو ما را آفرید...

.........

ولی کاش همه قدر ما بودن رو بدونن
و از کنار هم بودنشون لذت ببرن اما افسوس...

ناشناس گفت...

اين بهشت رنگارنگ پرآوازه را خواهم فروخت
به عمری با تو زيستن

سلام کل وبلاگت یه طرف همین یه جملتم یه طرف

بابا منو که نافرم بردی تو اون دنیا

موفق باشی و سال خوبی هم داشته باشی

عید مبارک
یا حق

ناشناس گفت...

.........با سپاس ...........

.........ممنون كه سرزديد........

........شعر بسيار......... زيبايي .........نوشتيد.........
..........موفق...........
........... و...........
...........پايدارباشيد.........


ا

ناشناس گفت...

هم میهن نازنینم درود بر تو

نوروزت پیروز باد

تندرست و پایدار زیوی

بدرود.

ناشناس گفت...

من برترين موجود خداهستم؟ چرا همه بايد به من سجده كنند؟
من فقط مغزم از بقيه ي موجودات، كمي بزرگ تر است، نه چيز ديگر.
توي اين جهان بزرگ هيچ موجودي زندگي نمي كند كه مغزش از من بزرگ تر باشد؟
يا در هزار سال هاي آينده؟
من فكر نمي كنم برترين موجود آفريده ي خدا باشم.
لايق سجده ي شيطان نيستم.

ناشناس گفت...

ghashang bood

Commento disable kon.

ناشناس گفت...

سلام

سال نو مبارک .

عاقبت روزی
خسته از زوال لحظه ها
اين بهشت رنگارنگ پرآوازه را خواهم فروخت
به عمری با تو زيستن.

این قسمت از شعرت بسیار زیبا بود .

خوشحال شدم که مرا دعوت کردید به خواندن دلتنگی هایت .

با اجازه شما را در وبلاگ دومم لینک کردم .

موفق و پیروز و پاینده باشید .

ناشناس گفت...

salam, khob hastin? sale no mobarak, omidvaram sale khobi dashte bashin.

ناشناس گفت...

بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت بگذاریم
وببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است
درود .ممنون از حضورتان.سال خوبی پیش رو داشته باشید

ناشناس گفت...

سلام
سال نو مبارک.
با 10 کتاب و 2 اهنگ آپ هستم.
به امید دیدار[گل]
_____
شعر زیبایی بود

ناشناس گفت...

دروود
بسیار بسیار زیبا
سال نو مبارک
پیروز باشی
بدروود

ناشناس گفت...

سلام

عید شما مبارک . ممنونم که اومدید . وبلاگتان زیباست و از آن زیباتر نوشته هایتان .

ناشناس گفت...

سلام دلتنگ عزیز ...حالتون خوبه؟
سال نو مبارک
امیدوارم سال جدید سال خوبی برای شما باشه
برای پست قبلیتون چند بار خواستم پیغام بذارم نمیشد
واین شعرتون فوق العاده است

ناشناس گفت...

سلام دلتنگ عزیز
منم بهشتش را به بهای لذت مزه ی سیب فروختم.
و این جهان را برای بی تو بودن خواهم فروخت.

ناشناس گفت...

از آنچه رنج میبرم زندگی نیست ،زندگانند
سلام ... امیدوارم خوب باشی ... اگه میشه به من یه سری بزن آحه شاید این اخرین آپ و یا یکی مونده به آخرین آپ من باشه لطفا اين آپ رو بخون حتما ... راستی اگه آدرس وبلاک به های بندری رو داری رو بهم بده . ممنونت میشم ... راستی تعطیلات عید کجایی ؟؟؟ id:ye_asmone_royaie یه آسمونی تنهای تنها به اسم سلمان خان از بندرعباس ... بای تا های

ناشناس گفت...

www.lost.love.mihanblog.com

ناشناس گفت...

salam....ziba bood...sale no mobarak...ishala sale khoob o khoshi dashte bashid..az ashnayi ba shoma khoshbakhat o khosh halama

ناشناس گفت...

دلتنگم از سالها پیشانی ساییدن
بر دری
که کلید قفلش را
در دل نهان دارم.

چه زيبا مي شد اگر هر كليدي را به جاي پنهان كردن در دل ، براي باز كردن درِ دل استفاده مي كرديم ، كه روزي ناگزير شكستن و زير پا گذاشتن دل براي بيرون كشيدن كليدش از آن نشويم!

چه زيباست عشقي كه ماندگار است و مخفي!

دوست من:
زيبا ، عالي و نفوذ پذير مي نويسي.
بهت تبريك مي گم.

ناشناس گفت...

جالب بود
اما من هنوز نفهمیدم منظور از بهشت چی و کجا بود، میتونه خیلی معنی ازش گرفت

سال نو مبارک

ناشناس گفت...

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,


آپم بیا

منتظر حضورت هستم[گل][بوسه][قلب]

ناشناس گفت...

سلام.
سال نو مبارک.خوشحالم هرچند به سختی ولی بالاخره موفق شدم نظر بدم.واقعا زیبا نوشتید.
من قبلا شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید شما هم لینکم کنید.
http://www.parnian86.blogfa.com

سیاوش گفت...

نوروز مبارک این اول.
با نوشته ات زیاد ارتباطی برقرار نشد ، این دوم.
یک دعایی برای سال تحویل نوشته بودم و می خواستم ازتو بخووام بخونیش که اون روز یادم رفت ، حالا ازت دعوت می کنم نگاهی به اون بندازی ، این سوم.
سال نو مبارک این چهارم.

ناشناس گفت...

سلام
حالتون خوبه؟
بعضي وقتها در كامنت دونيتون گير ميكنه دست ادم ميمونه لاي در ونميتونه كامنت بذاره

ناشناس گفت...

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [لبخند]

[گل] شش فروردین زاد روز اشو زردشت همایون باد ... [گل]


[گل] سال پرچم شیر و خورشید خجسته باد [گل]

___8888___88888888_
___888888_8888888888_888888___
___888888888888888888888888___
___888888888888888888888888__
____8888888888888888888888__
_____88888888888888888888__
_______8888888888888888___
_________888888888888____
______________**___________
____####______**______####_
___#######____**____#######
____#######___**___#######_
______######__**__######__
*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار ............ نوروز , جاودانه ترين جشن روزگار

ناشناس گفت...

سلام .. با بهترین آرزوها ، سال خوبی داشته باشین. مثل همیشه دلنشین .

ناشناس گفت...

[گل][گل][گل]

[گل] آپم[گل]

[گل][گل][گل]

ناشناس گفت...

سلام دوست گرامی.
مطلبت خیلی عالی بود.
خوشحالم که با شما و با وبلاگتون آشنا شدم.
پاینده و پیروز باشی.
بدرود.

ناشناس گفت...

سلام
سال نو مبارك
ترانه خوبی بود
راستی اگر هنوز برای جشن شعر بلاگفا كارهایتان را نفرستاده اید، دعوت می كنم كه بفرستید
تا پایان فروردین هم وقت دارید.
موفق باشید

ناشناس گفت...

سلام
تو این غربت و دوری از ایران وبلاگت بدجوری هواییم کرد.
منتظر کارای بعدیتم هستیم

ناشناس گفت...

سلام
خوبیk؟
خوشحال میشم در کلبه من حضور پیدا کنین.
موفق باشین

ناشناس گفت...

سلام
حالتون خوبه؟
سال نو مبارك

ناشناس گفت...

سلام...
سلامتي سعادت سيادت سرور سروري سبزي سرزندگي هفت سين سفره زندگيتان باشد. نوروز ۸۷ مبارک

ناشناس گفت...

سلام

امیدوارم حالتان خوب باشد .

بعدظهر امروز را گفتیم اختصاص دهیم به پرسیدن حال دوستان .

موفق و پیروز باشید .

[گل]